|
Критерії
|
Обґрунтування
критеріїв
|
Бали
|
Зміст
Самостійна робота
групи
|
Розуміння завдання
|
– робота демонструє
точне розуміння завдання;
– мають місце
матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
– включені
матеріали, що повністю не відносяться до теми, відібрана інформація не
аналізується.
|
10
5
0
|
|
Повнота розкриття
теми
|
– повно;
– частково;
– не розкрито.
|
10
5
0
|
Виклад аспектів
теми
|
– викладено повно;
– частково;
– не викладено.
|
10
5
0
|
|
Виклад стратегії
розв’язку проблеми
|
– викладена
стратегія розв’язку проблеми;
– процес розв’язку
неповний;
– процес розв’язку
неправильний.
|
10
5
0
|
|
Логіка викладу
інформації
|
– логічний виклад
матеріалу;
– порушення логіки;
– відсутність
логіки.
|
10
5
0
|
|
Узгоджена робота в
групі
|
– чітко спланована
робота групи;
– робота групи
частково спланована;
– не спланована
робота в групі.
|
10
5
0
|
|
Розподіл ролей в
групі
|
– вся діяльність в
групі рівномірно розподілена між її членами;
– робота
розподілена між більшістю учасників групи;
– декілька членів
групи відповідають за роботу всієї команди.
|
5
3
0
|
|
Авторська
оригінальність
|
– містить значну
кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
– у роботі присутні
авторські винаходи;
– стандартна
робота.
|
5
3
0
|
|
Рівень
самостійності роботи групи
|
– повна
самостійність у виконанні роботи;
– часткова
самостійність роботи групи;
– несамостійна
робота групи.
|
5
3
0
|
|
Оформлення роботи
|
Граматичне та
стилістичне оформлення роботи
|
– грамотно та
стилістично правильно оформлена робота;
– не грубі помилки;
– грубі помилки.
|
5
3
0
|
Захист роботи
|
Якість доповіді
|
– аргументованість
основних позицій, повнота представлення результатів;
– порушення логіки,
неповне представлення результатів;
– відсутні
аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.
|
10
5
0
|
Об’єм і якість
знань з теми
|
– доповідачі
демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;
– доповідачі
викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;
– доповідачі не
володіють матеріалом.
|
10
3
0
|
|
Культура мови,
манера триматися перед аудиторією
|
– доповідачі
впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються регламенту;
– доповідачі
допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують
регламент, частково утримують увагу аудиторії;
– доповідачі не
володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть
утримати увагу аудиторії.
|
5
2
0
|
|
|
Відповіді на
запитання
|
– доповідачі
впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;
– доповідачі можуть
відповідати на всі види запитань;
– доповідачі не
можуть відповісти на всі запитання.
|
10
3
0
|
|
Ділові та вольові
якості доповідача
|
– доповідач бажає
досягти високих результатів, готовий до дискусії;
– доповідач готовий
до дискусії, але не завжди доброзичливий;
– доповідач не
готовий до дискусії, агресивний, не контактний.
|
5
2
0
|
Оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар